Кошик
419 відгуків
promo_banner

Компания временно не принимает заказы и сообщения.

+380 (66) 794-33-46
+380 (98) 649-48-73
Ugospodara - Крапельний полив і комплектуючі!
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Відповідно до «Закону про захист прав споживача» Ви маєте право повернути товар, що не підійшов, або обміняти його на інший протягом 14 днів з моменту отримання замовлення. Категорії товарів, що підлягають обміну Товар належної якості - це товар без дефектів, який з певних причин не підійшов Клієнту (при оформленні замовлення була неправильно вказана модель або товар не задовольнив клієнта за формою, габаритами, кольором або іншими характеристиками і не може бути використаний за призначенням). Повернення або обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У випадку, якщо товар належної якості піддавався додатковому термічному обробленню, свердлінню або іншим механічним впливам, обмін або повернення не здійснюються. Товаром неналежної якості – вважається неякісний товар із заводським дефектом, браком або деформацією. У разі отримання клієнтом товару неналежної якості здійснюється обмін за рахунок компанії або повернення коштів у повному обсязі. Порядок повернення та обміну товарів належної якості Якщо клієнт не влаштував товар належної якості, він може оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання написавши нам на емайл: eмайл: ugospodara.prom.kh@gmail.com, вказавши тему Обмін/Повернення. У зверненні необхідно описати причину та вказати, чого саме Ви бажаєте – повернути гроші, або обміняти товар. Порядок обміну товару належної якості: Обмін товару неналежної якості здійснюється протягом 7 днів від звернення клієнта за умови наявності аналогічного товару на заміну. У разі відсутності аналогічного товару на заміну клієнт має право на купівлю іншого наявного товару з перерахунком вартості, здійснення обміну товару на аналогічний при першому надходженні відповідного у продаж, або на повернення грошей. У разі обміну товару належної якості, доставка здійснюється за рахунок одержувача. У разі повернення коштів за товар належної якості повертається лише вартість товару, без урахування доставки. Порядок повернення та обміну товарів неналежної якості У разі отримання клієнтом товару неналежної якості він має право оформити обмін товару або повернення коштів протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, написавши нам на eмайл: ugospodara.prom.kh@gmail.com. У зверненні слід описати причину обміну/повернення, прикріпивши до повідомлення детальні фото дефектів у належній якості. Також необхідно вказати, чого саме Ви бажаєте повернути гроші,

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner